Tuesday 17 January 2012

170112



Hei Hai : )
Wei , aku kan ,
aku ,
aku nii ,
aku rasa ,
aku minat kat dia .
Hoho , tapi ..... *takleh explain 

Tkyah dok pikir benda lain . Aku just minat je kot .
Bukan suka , sayang or cintaaaaa -.-
Dia tak hensem mane pon .
Takdelah sehensem orang tu kann . 

Dia schoolmate aku , harap maklum .
Kalau pegi sekolah , confirm aku jumpe dia . Tapi tak penah bertegur *kott
Aku nk je cakap dengan dia , tapi maluuu doe :3
Time dia senyum kan , WAHHHHHH !
Menawan gilaaaa ohh .
Time dia cakap , suara dia kan , 'ehemmm-2' .
Kasar ohh .

Aku selalu tengok dia dok menulis . Muka dia serious bhaii .
Nanti cuti Raya Cina ni , tak dpat lah aku jumpe dia .
OhhhhNooo --'

Dah la tuu . Banyak dah aku puji dia . Tak pasal-2 ada orang jealous pulak .
Okey , aku rasa cam gilaa kejap hari nih . Kesiann .

Homework banyak kot hari ni .


# Tikah merapuu

No comments:

Post a Comment