Thursday 12 January 2012

:' (



Hey peeps ! Good Evening : )
Hari ni aku nak cite ape eh ? Takde idea ahh -.-
Aku tak boleh online lame ni wei . Setengah jam je pon .
Susah kan jadi student form 3 nih ? Tiap-2 hari tu wajib kena study . Tak boleh tinggal tau tak .
Kat sekolah pon dah takleh nk main-2 dah . Kena focus ! 
Aku bukak fb pon bukannye buat pape pon . Nk usha orang tu jee xD
Hee .

Dia tu kan closefriend aku , so tiap-2 hari aku usha dia . Tapi hari ni hancur harapan akuu . Dia dah delete benda tuh . Herhh -.-
Kenapa dia delete ah ? Dia benci aku ke ? Or ---- ?

Wei , tapi kenapa dia handsome sesangat eh ? Kenapa ?
Kenapa aku tak sehandsome dia ?  Haha .
Soalan paling bodoh yang pernah aku tanya .
Wei wei , kenapa susah sangat dia nk berterus terang ? Bukan nye susah pon . Bagitau je ape masalah dia .
Maybe masalah tu boleh diselesaikan kan ?

No comments:

Post a Comment