Wednesday 4 January 2012

Form 3 ? PMR ?



Mulai 03.01.2012 , dengan rasminya aku bergelar pelajar FORM 3 . Bile dah f3 ni , mesti la kena exam Penilaian Menengah Rendah -PMR- kan ? Woott-2 . Klau nk exam PMR nih , mesti la kena study kan ?
OhNooo ! Study adalah benda yang paling dibenci oleh pelajar . Termasuk aku . Tapi aku takde lah benci sangat . Cume kadang-2 tu aku rase malas nk study ni , bosan agaknye .
Bile time nk study je , dia tu panggil aku , dia ni panggil aku , then suruh buat keje pulak . Last-2 , tak jadi pon nk study tu -.-

Alhamdulillah , tahun ni aku dapat duduk kelas first , 3 Amanah . Hampir kesemua cikgu yang masuk kt dalam kelas aku tu akan ckap 'Tahniah' . Memang susah kot nk duduk kelas tu . Just orang-2 yang terpilih je boleh duduk kelas tu . Tahun lepas aku bertiga . Tapi tahun ni aku berdua je sebab sorang lagi tu kena duduk kelas lain . Dalam kelas aku ade 35 orang , 8 lelaki 27 perempuan . Lelaki semakin pupus XD
Guru tingkatan , Cikgu Dzurina . Cikgu tu punyelah baik wei .
Dia suruh budak laki je yang sapu sampah , lap tingkap , padam blackboard . Budak perempuan duduk je . Takyah buat keje . Best kot : )

Tapi seriously aku bagitau ni , aku memang nk dpat straight A's PMR wei .
Dengan cara mcm mane sekalipon , aku kena dpat jugak . Pastu aku nk pindah sekolah .
Sebab tu aku kena study rajin-2 wei . Bab-2 couple ni kita ketepikan dulu . *tak relaa

Hoho -.-
Nanti mesti kena pegi kelas tambahan and tusyen kan ? Takpe , aku on je .
Cikgu ckap nanti tusyen kena balik pukul 5.30 p.m kot .
Lame kan ? Maybe aku jarang online dah . Bulan Januari ni je aku boleh online . Lepas tu takboleh dah kot -.-

Hermm . Kboii .

No comments:

Post a Comment