Wednesday 18 January 2012

Gadoh , Stupidd



Dah baca kan post tittle kat atas tuh ? Aku gadoh lagii -.-
Aku gadoh ngan Gajah , Itik , Tikus <G.I.T>
Tu lahh gelaran yg aku pnggil kat dorang . Dorang tu kan memang bodoh , sakaii .

Dorang tu sebenanye tak puas hati ngan kawanrapat [ Arifah ] aku . Dorang cakap Arifah tu gedikk .
Then , secara tak langsong , aku pon terlibat sama lah kan .

Pastu hari ni ada perjumpaan KO . Act , aku KRS . Tapi aku nk tuka KPW . Aku main masuk je KPW tu , w/pon nama aku ada dalam list KRS .
GIT tu jealous doe . Dorang nk tuka jugak , tapi tak boleh .
Dorang marah la wei . Dorang kata itu la ini la .

Baju KPW aku pulak agaklah singkat . Bukan sengaja disingkatkan pon , dah memang baju tu macam tu .
Takkan lah aku nk beli baju saiz yang besar gedabak kot .
Dorang tu nk marah sebab baju aku tuh singkat . Kemain lagi dorang kutuk aku wei .

Without saying any words , aku pon meninggalkan tempat kejadian .
Masa nk turun tangga tuh , mata aku rasa cam nk bocor je . Nasib baik aku tahan wei . Malu doe kalau orang tengok aku nangis -.-

Aku kan agak sensitive sikit . Orang kutuk je , aku nk nangis .
Terharu kott xD

All the time tau dorang tu mengumpat psal aku and Arifah . Bodoh je kan dorang tuh .
Gajah tu dah la gemok , pastu bajet comel .
Itik tu mulut muncung sikit . *itik gembo-gembo
Tikus tu suka menyampuk .

I hate them #

No comments:

Post a Comment