Sunday 8 January 2012

Gadoh



Haii . 
Hari ni aku nak cerita sikit pasal aku gadoh ngan budak form 2 . Actually dia tu kawan adik aku . Tapi for sure semua adik beradik aku tak suke dengan perangai dia yang suka copycat tuh . Dia ni kan , memang suka sangat meniru orang lain . Especially adik aku . Orang buat itu , dia buat jugak . Orang buat ini , dia buat jugak . Macam takde pendirian hidup kan ? 
Ada satu hari tuh , aku memang bengang gila lah dengan dia . Dia dah banyak kali copy status aku kat facebook . Bukan sekali , bukan dua kali , tapi banyak kali . Kalau mintak izin tu takpe jugak , tapi ni tak . At least , tulis la credit tu . Takpon inbox aku je . Senang je pon .
Takkan la tak paham lagi dengan perangai aku ni ? Aku memang pantang kalau orang copy status/idea aku nii .
Lepas copy tu , dengan perasaan tidak bersalah , dia boleh pulak block aku . Tak ke bengang ? Macam aku pulak yang buat salah ngan dia . -.-
Haih , menguji kesabaran betol .

Hari tu aku memang dah takleh nk bersabar lagi dah , aku pon buat status kat fb ' Copy status aku then block aku . Bodoh punye orang # ' 
Pastu ada orang comment , ' sape ? '
Aku kan jujur ikhlas suci lagi murni , aku pon reply la comment dia tu , aku tulis ' Nieyy Machimellow ' .

Hari berganti hari , minggu berganti minggu . Satu hari tu , entah macam mana hati dia tu terbukak untuk unblock fb aku . Apa lagii ? Dia pon teros stalk wall aku . Dia baca lah status aku tuh .
Esoknye , pagi-2 lagi dia tanya adik aku kenapa aku buat stat macam tu ? Habis segala benda dia nak mencarut , mengumpat . Balik rumah tu , adik aku bukak fb dia , then tengok wall Nieyyyyy tu .

Seperti yang dijangka , dia pon buat jugak status pasal aku . *bangga XD
Macam-2 benda dia tulis . Fuck atas dahi lah konon . Nak sentuh aku pon tak berani .
Tapi kesian , status dia tu takde yang nk comment . Apa lagi , dia bukak account fb cousin dia , then comment kat stat dia sendiri tuh . Konon nye cousin dia lah yang comment tuh . Padahal kau sendiri yang bukak account tuh . Ingat aku bodoh ke ?

Dia ada tulis nama aku kat comment . Macam aku tulis nama dia tu lahh .
Terbukti lagi yang dia tu copycat . Aku tulis nama dia , dia pon tulis jugak nama aku .
Haih , budak nih .

Tadi aku nampak dia kat sekolah , tapi dia tengok tempat lain . Herh , takut ke wei ?
Haha XD
Nak berlagak ngan aku la konon . Blah lahh !

KBAII .

No comments:

Post a Comment