Saturday 21 January 2012

Hali Laya Cinaaa



Dear stalkers ,

Bosan doe bukak fb tiap-2 harii . Tapi kalau tak bukak , hati aku yang suci , bersih , ikhlas lagi murni ni dok gelisah je all the time . Bile dah bukak , tktau nk buat ape . Haih .

Hari ni aku cuti sebab Halii Layaa Cinaa tulahh . Cuti seminggu wei .
Dalam seminggu ni , aku taktau ape yang perlu aku buat .
As a PMR's  candidate , aku perlu study . Tapi kan , aku malas lah .
But , i'm trying : )

Aku dh start tusyen wei .
Tp tusyen tu takde rehat pon . Kesiann kot .
Ahad , Isnin , Selasa , Rabu , Khamis . 5 hari tu , ape aku nk buat hah ?
Isnin , outing dayy .
Kalau time cuti nih , malas bebeno aku nk study . Rase cam nk dengar lagu je all the time .

Btw , aku dah tau full name Show Your Love .
Opps , lupa nk bgtau , Show Your Love (SHL) tu laki yang aku minat tuu .
Alaa , yang aku post hari tu kan . Kalau korang bace , mesti korang tauu . Birthdate dia pon aku tau .
Haha , bulan Feb wei .

Okeyy , i gotta go now .
Letih dah jari jari halus aku nih menekan keyboard .
Choww !

# JOM SKYPE . AMACAM ?

No comments:

Post a Comment