Tuesday 10 January 2012

Asyraff



Hello stalkers !
Aku sebenanye tengah mencari seseorang nih . Nama dia Asyraff . Aku tak kenal dia , taktau pon dia dok kat mane , umur berapa and so on . Tapi aku ada gambar dia . Gambar tu tak menampakkan keseluruhan muka dia sbb tertutup dengan Dslr .

Actually , dia tu follower belog aku . Bukan belog yang ni . Belog lame punye xD
Tapi aku takleh nk tengok link belog dia and taktau macam mane nk contact .
Aku pon taktau macam mane dia boleh follow belog aku tuh . Belog tu dah la tak ramai follower , pastu post kat situ semua mengarut . Tapi aku heran macam mane dia boleh jumpe belog tu ? -.-

Dah lame dah dia follow belog aku tuh . Tapi sebelom ni aku tak penah nak ambik tau pasal dia . Cuma semalam , aku stalk kejap belog tuh and teringat pulak kat dia . Aku dah lupa password ngan email belog tu -.-

Aku try seacrh kat google , tapi bukannye jumpe pon . Yelah , kat dunia ni bukan dia sorang je nama Asyraff , ada banyak lagi wei .

Tolong la cari dia tuu -.-
Aku tak puas hati lagi nih . Haihh .

Aku tengah makan Crispy ni , nak tak ? LOL -.-



Tudiaa Asyraff . Kenal ?
Gambar tu agaklah blurr . 

No comments:

Post a Comment